Tegsoft

TEGSOFT®, uzun yıllardır telekomünikasyon sektöründe edindiği bilgi birikim ve deneyimlerini, tamamen Türk mühendisliği ile geliştirmiş olduğu Tegsoft® Çağrı Merkezi ürünü TegsoftCC’de birleştirmiştir

Genel Özellikler

Tegsoft®, Çağrı Merkezi çözümleriyle 150’den fazla firmada 1.500’ün üzerinde Müşteri Temsilcisi tarafından kullanılmaktadır. Tüm Tegsoft ürünleri; aralarında İngilizce, Almanca, Arapça, Rusça gibi dillerin de bulunduğu 25 farklı dilde kullanılabilmektedir.

Tegsoft® Çağrı Merkezi ürünü TegsoftCC, kullanıcılarının ihtiyaçlarını en yüksek verimle karşılamak adına aşağıdaki özellikleri içermektedir:

• Tamamen Web tabanlı Takım bazlı Çağrı Merkezi Yönetimi
• Web tabanlı Müşteri Temsilcisi arabirimleri; Tek ekrandan Inbound (Gelen Çağrı), Outbound (Giden Çağrı), web-chat, email çağrısı karşılama
• Uzak Müşteri Temsilcisi desteği ile evden çalışma imkanı
• Free-seating, Müşteri Temsilcilerinin farklı yerlerde oturması imkanı (Müşteri Temsilcisi bazında rapor takibi etkilenmez)
• Sebepleri ile Müşteri Temsilcisi mola takibi
• Gelişmiş CRM özellikleri

  • Müşterilerin detaylı iletişim bilgilerinin kaydedilmesi
  • Arayan kişinin CRM’de kayıtlı olması durumunda arama başlangıcında tüm bilgilerin görüntülenmesi
  • Arayan ya da aranılan kişinin tüm iletişim geçmişinin görüntülenmesi
  • Arayan ya da aranan kişiye aktivite tanımlanabilmesi
  • Arayan ya da aranan kişiye özel notların alınabilmesi

• Proje / Müşteri bazlı karşılama ve Kuyruk yönetimi
• Supervisor / Takım lideri tanımlama ve yönetimi
• Anlık ve Tarih aralığında yetki tabanlı raporlar

  • Çağrı Detay Raporları
  • Müşteri Temsilcisi Raporları
  • Servis Seviyesi Takibi
  • Kuyruk Raporları
  • Kampanya Raporları
  • Aktivite Raporları

• Web tabanlı ses kayıt bulma, dinleme ve arşivleme
• Preview, Progressive Dış Arama Modülleri ile otomatik dış arama kampanyaları gerçekleştirme
• Talep ve Şikayet Yönetimi Modülü
• TTS (Text to Speech) Entegrasyonu
• Otomatik Anket uygulaması
• Programlanabilir IVR
• Gelişmiş entegrasyon kalıpları ile firmaların kullanmış olduğu farklı yazılımlar (Şikayet Yönetimi, Kaynak Yönetimi gibi çeşitli uygulamalar) ile entegrasyon yapabilme imkanı
• Esnek uyarlama yapısı