TegSoft
Müşteri Memnuniyeti Odaklı Çağrı Merkezi Platformu
Tegsoft; en iyi deneyimi sunmak için tasarlanmış, memnuniyet odaklı bütünleşik Çağrı Merkezi platformudur.

Inbound Çağrı Merkezi Servisleri
Günümüz iletişim dünyasında, her iş kolunda, Inbound Çağrı Merkezi Müşteri İlişkileri Yönetimi’nde lider bir role sahiptir.

Müşteriler Çağrı Merkezleri aracılığıyla;
- Satın almak,
- Satın almak istedikleri ürün veya hizmet hakkında bilgi almak,
- Satın aldıkları hizmet / ürün için bir şikayeti veya talebi belirtmek istiyorlar
Inbound Çağrı Merkezi’nin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati Sağlamadaki Rolü
Inbound Çağrı Merkezleri, firmalar için dış dünyaya açılan pencerelerdir. Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati sağlanmasında önemli bir rol oynamaktadır. Bu nedenle, Inbound Çağrı Merkezinin hizmet kalitesi, firmaların sunduğu ürün veya hizmetin kalitesi kadar önemlidir
Inbound Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi Özellikleri
Firmaların müşterilerine mükemmel Çağrı Merkezi deneyimi sağlamalarına yardımcı olmak için Inbound Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi ile aşağıdaki özellikleri sunuyoruz:
- Web tabanlı Çağrı Merkezi arayüzü ile kolay erişilebilirlik
- Lokasyon bağımsız çalışma esnekliği.
- Entegre Webphone ile Tek Ekranda Çağrı Yönetimi
- Yönetimi kolaylaştırmak için alarm e-mailleri
- Müşteri Temsilcisi aktivite yönetimi ve raporlama
- Manuel giden aramaları yönetme
- Çağrı sürecini izleme, bekleyen çağrıları raporlama ve detaylandırma
- Genişletilmiş entegrasyon özellikleri sayesinde yazılımı tek bir ekranda kullanma
- Durum panelini kullanarak arama trafiğini anında kontrol etme
- Ses Kayıtları ve Ses Analizi
- IVR Özellikleri
- Temel PBX Özellikleri ve 500 IP Telefon Abonesi lisansı dahil

3.Parti Yazılımları ve Gömülü Tegsoft CRM Özellikleri İçin Entegrasyonlar
Inbound Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi, gömülü Tegsoft CRM ile kontak iletişimini yönetmenizi sağladığı gibi 3.parti Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yazılımınız için gelişmiş entegrasyon modellerini de içerir.
Tegsoft CRM müşterilerin aşağıdaki işlemleri yapmalarına olanak sağlar:
- Entegre ve yapılandırılmış CRM
- Arayan kimliği özelliği ile müşteri memnuniyetini arttırma fırsatı
- Projeleri veya Müşterileri gruplandırarak yönetme
- Müşteri odaklı, özel karşılama ve kuyruk yönetimi (VIP Müşteri Özelliği)
- Müşterinin arama geçmişine erişim
- Müşteri için belirlenmiş aktiviteler oluşturma
- Anket tanımlama ve yürütme
Inbound Çağrı Merkezi Temsilcisi Paketi ile sağladığımız özelliklerin yanı sıra; Tegsoft İletişim Platformu altyapısı ile aşağıdaki özellikleri de sağlıyoruz:
- 1 Müşteri Temsilcisi’nden 100’lercesine kolayca ölçekleme
- Hızlı kuruluma
- Uzaktan erişim ve yönetim seçenekleri
Inbound Müşteri Temsilcisi
- Müşteri Hizmetleri Takımı
- Müşteri Temsilcisi ve Kuyruk Yönetimi
- Müşteri Temsilcisi Ekranı ve Kontrol Paneli
- Gömülü Webphone
- Gelişmiş Müşteri Temsilcisi & Kuyruk Raporları
Outbound Çağrı Merkezi Servisleri
Outbound Çağrı Merkezi, firmaların müşterilerine ve hedef müşterilerine ulaşmak için kullandıkları önemli bir pazarlama kanalıdır.
Çağrı Merkezleri, müşteri ilişkileri yönetimi, satış ve pazarlama işlemlerini destekleme, müşterileri bilgilendirmek ve ihtiyaçlarını belirlemek için araştırma kampanyaları yapmak, zaman ve maliyet yönetimi konularında uzmandır.

Firmalar, otomatik arama kampanyalarını;
Yeni ürün ve hizmetler hakkında bilgi vermek,
Geri bildirim toplamak için Müşteri Memnuniyeti anketleri yapmak,
Müşteriler için kişiselleştirilmiş çağrı kampanyaları başlatmak,
Müşteri bilgilerini yönetmek, borçları hatırlatmak için tercih etmekteler.
Otomatik Arama Kampanyalarında Outbound Çağrı Merkezi’nin Rolü.
Otomatik arama kampanyaları, Müşteri Temsilcileri (Katılımcı) veya IVR (katılımsız) aracılığıyla gerçekleştirilebilir.Kampanyanın yapısına bağlı olarak, Outbound Çağrı Merkezi’nin maksimum verimlilikle çalışması için üç farklı arama yöntemi kullanılabilir.
Preview Dialer: Bu yöntemde kontak bilgisi, yüklenen kampanya datasından otomatik olarak seçilerek Müşteri Temsilcisi ekranında görüntülenir. Dış Arama, Müşteri Temsilcisi tarafından istediği anda manuel olarak başlatılır.
Progressive Dialer: Kampanya verilerinde bulunan müşteri bilgileri, Müşteri Temsilcisi ekranında otomatik olarak açılır ve dış arama sistem tarafından otomatik olarak başlatılır.
Predictive Dialer: Dış aramaların erişim oranları, yeni çağrıları başlatmak için analiz edilir. İstatistiklere göre çağrı adedi belirlenerek Dış Arama otomatik olarak başlatılır ve Müşteri Temsilcileri’ne atanır.
Firmaların Kampanya Yönetimi’nden beklediği özellikler;
- Kampanya verilerini kolayca yüklemek,
- Müşteri Temsilcisi ekranında gerekli tüm müşteri verilerini arama sırasında açmak,
- Kampanya sonucu kategorileri oluşturmak ve sonuç kodlarını rapor etmek,
- Kampanyaları ve temsilci atamasını kolayca yönetmek,
- Gerçek zamanlı kampanya araması izlemek.

Tegsoft CRM Özellikleri İçin Entegrasyonlar
Outbound Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi, gömülü Tegsoft CRM ile kontak iletişimini yönetmeyi sağladığı gibi 3.parti Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yazılımın için gelişmiş entegrasyon modellerini de içerir. TegsoftCRM müşterilerin aşağıdaki işlemleri yapmalarına olanak sağlar:
- Entegre ve yapılandırılmış CRM
- Arayan kimliği özelliği ile müşteri memnuniyetini arttırma fırsatı
- Projeleri veya Müşterileri gruplandırarak yönetme
- Müşteri odaklı, uzmanlaşmış çağrı kampanyaları
- Müşterinin arama geçmişine erişim
- Müşteri için belirlenmiş aktiviteler oluşturma
- Anket tanımlama ve yürütme
Outbound Çağrı Merkezi Temsilcisi Paketi ile sağladığımız özelliklerin yanı sıra; Tegsoft İletişim Platformu altyapısı ile aşağıdaki özellikleri de sağlıyoruz:
- 1 Müşteri Temsilcisi’nden 100’lercesine kolayca ölçekleme
- Hızlı kuruluma
- Uzaktan erişim ve yönetim seçenekleri
Outbound Müşteri Temsilcisi
- Tele Satış Takımları
- Preview Dialer
- Predictive Dialer
- Gömülü Webphone
- Gelişmiş Kampanya Raporları
Blended Çağrı Merkezi Hizmetleri
Blended Çağrı Merkezi, hem Müşteri Hizmetleri hem de Pazarlama Kanalı olarak önemli bir role sahiptir. Çağrı Merkezleri, müşteri ilişkileri yönetimi, satış ve pazarlama işlemlerini destekleme, müşterileri bilgilendirmek ve ihtiyaçlarını belirlemek için araştırma kampanyaları yapmak, zaman ve maliyet yönetimi konularında uzmandır.

Müşteriler, Çağrı Merkezleri aracılığıyla;
- Satın almak,
- Satın almak istedikleri bir ürün veya hizmet hakkında bilgi almak,
- Satın aldıkları hizmet / ürün hakkında şikayet veya talep belirtmek istiyorlar.
Firmalar otomatik arama kampanyalarını
- Yeni ürünler ve / veya hizmetler hakkında bilgi vermek,
- Geri bildirim toplamak için Müşteri Memnuniyeti anketleri yapmak,
- Müşteriler için kişiselleştirilmiş çağrı kampanyaları başlatmak,
- Müşteri bilgilerini yönetmek, borçları hatırlatmak için tercih ediyor.
Blended Çağrı Merkezi’nin Müşteri Hizmetlerinde Rolü
Müşteriler Çağrı Merkezi’ni aradıklarında, talepleri veya şikayetleri hakkında en kısa sürede bilgi almayı beklemekteler. Müşteri Temsilcisi ile konuşmadan, self-servis tarafından işlemlerini olabildiğince hızlı yapmak istiyorlar.
Firmalar Çağrı Merkezi Yönetimi aracılığıyla;
- Çağrı işlemlerini en hızlı şekilde bir ekranda yürütmek,
- Çağrı sırasında müşterinin her bilgisini, kurum için kullandıkları diğer yazılımları entegre ederek kullanmak,
- Çağrı trafiğini geçici olarak takip edebilme ve analiz edebilmeyi bekliyorlar.
Otomatik Arama Kampanyalarında Blended Çağrı Merkezi’nin Rolü
Otomatik arama kampanyaları, Müşteri Temsilcileri (Katılımcı) veya IVR (katılımsız) aracılığıyla gerçekleştirilebilir. Kampanyanın yapısına bağlı olarak, Blended Çağrı Merkezi’nin maksimum verimlilikle çalışması için üç farklı arama yöntemi kullanılabilir.
Preview Dialer: Bu yöntemde kontak bilgisi, yüklenen kampanya datasından otomatik olarak seçilerek Müşteri Temsilcisi ekranında görüntülenir. Dış Arama, Müşteri Temsilcisi tarafından istediği anda manuel olarak başlatılır.
Progressive Dialer: Kampanya verilerinde bulunan müşteri bilgileri, Müşteri Temsilcisi ekranında otomatik olarak açılır ve dış arama sistem tarafından otomatik olarak başlatılır.
Predictive Dialer: Dış aramaların erişim oranları, yeni çağrıları başlatmak için analiz edilir. İstatistiklere göre çağrı adedi belirlenerek Dış Arama otomatik olarak başlatılır ve Müşteri Temsilcileri’ne atanır.
Blended Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Özellikleri
Firmaların müşterilerine mükemmel Çağrı Merkezi deneyimi sunmalarına yardımcı olmak için Blended Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi ile aşağıdaki özellikleri sunuyoruz:
- Web Tabanlı Çağrı Merkezi arayüzü ile kolay erişilebilirlik
- Lokasyon bağımsız çalışma esnekliği
- Entegre Webphone ile Tek Ekranda Çağrı Yönetimi
- Yönetimi kolaylaştırmak için alarm E-mailleri
- Müşteri Temsilcisi aktivite yönetimi ve raporlama
- Kuyruk yönetimi ve raporlama
- Manuel giden aramaları yönetme
- Dış Arama kampanya yönetimi ve raporlama
- Verileri bir Excel dosyasından veya bir Web Hizmeti aracılığıyla dinamik olarak yükleme

3.Parti Yazılımları ve Gömülü Tegsoft CRM Özellikleri İçin Entegrasyonlar
Blended Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi, gömülü Tegsoft CRM ile kontak iletişimini yönetmenizi sağladığı gibi 3.parti Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yazılımınız için gelişmiş entegrasyon modellerini de içerir.
Tegsoft CRM müşterilerin aşağıdaki işlemleri yapmalarına olanak sağlar:
- Entegre ve yapılandırılmış CRM
- Arayan kimliği özelliği ile müşteri memnuniyetini arttırma fırsatı
- Projeleri veya Müşterileri gruplandırarak yönetme
- Müşteri odaklı, uzmanlaşmış çağrı kampanyaları
- Müşterinin arama geçmişine erişim
- Müşteri için belirlenmiş aktiviteler oluşturma
- Anket tanımlama ve yürütme
Blended Çağrı Merkezi Temsilcisi Paketi ile sağladığımız özelliklerin yanı sıra; Tegsoft İletişim Platformu altyapısı ile aşağıdaki özellikleri de sağlıyoruz:
- 1 Müşteri Temsilcisi’nden 100’lercesine kolayca ölçekleme
- Hızlı kuruluma
- Uzaktan erişim ve yönetim seçenekleri
Blended Müşteri Temsilcisi
- Müşteri Hizmetleri Takımı
- Müşteri Temsilcisi ve Kuyruk Yönetimi
- Preview, Progressive ve Predictive Dialer
- Müşteri Temsilcisi Ekranı ve Kontrol Paneli
- Gömülü Webphone
- Gelişmiş Raporlama
Omnichannel Çağrı Merkezi Servisleri
Omnichannel Çağrı Merkezi ile firmalar müşterilerine yalnızca ses kanalları sağlamaz; ayrıca SMS, E-posta, Webchat ve Sosyal Medya kanalları aracılığıyla iletişim kurma imkanı da sağlarlar.
Müşteri alışkanlıklarındaki değişiklikler, Çağrı Merkezleri’ni Sesli İletişim hizmetlerinin ötesine geçmeye çağırıyor. Müşteriler, almak istedikleri hizmet için Çağrı Merkezi’ni aramak yerine, bir tweet yoluyla isteklerini iletmeyi tercih ediyorlar.
Veya, firmanın web sitesinde, incelemekte oldukları bir ürünle ilgili sorularına Webchat Agent aracılığıyla anında cevap almak istiyorlar. Webchat oturumuyla sohbete başlayabilir ve kaldıkları yerden sesli aramaya devam etmeyi tercih edebilirler.
Hangi iletişim kanalı olursa olsun, Çağrı Merkezi ile önceden sahip oldukları iletişimdeki istekleri hakkında bilgi almayı beklerler.

Diğer yandan,
Firmalar, gerçek bir müşteri deneyimi sunmak için, iletişim kanalından bağımsız olarak müşteri iletişim geçmişini görmek ve yönetmek isterler.
Müşterilerinin Sosyal Medya yorumlarını Çağrı Merkezi üzerinden yönetmek ve böylece hızlı yanıt vermek istiyorlar.
Ses kanalı ile ulaşılamayan müşterilerine SMS veya E-posta yoluyla ulaşmak istiyorlar.
Tüm bu kanalların Temsilciler tarafından koordineli bir şekilde yönetilmesini talep ediyorlar.
Omnichannel Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Özellikleri
Firmaların müşterilerine mükemmel Çağrı Merkezi deneyimi sağlamalarına yardımcı olmak için Omnichannel Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi ile size aşağıdaki özellikleri sunuyoruz:
- Web Tabanlı Çağrı Merkezi arayüzü ile kolay erişilebilirlik
- Lokasyon bağımsız çalışma esnekliği
- Entegre Webphone ile Tek Ekranda Çağrı Yönetimi
- Yönetimi kolaylaştırmak için alarm e-mailleri
- Müşteri temsilcisi aktivite yönetimi ve raporlama
- Kuyruk yönetimi ve raporlama
- Webchat kuyruklarının yönetimi ve raporlanması
- Manuel giden aramaları yönetme
- Dış Arama kampanya yönetimi ve raporlama
- SMS ve E-mail kampanyalarının yönetimi ve raporlanması
- Verileri bir Excel dosyasından veya bir Web Hizmeti aracılığıyla dinamik olarak yükleme

3.Parti Yazılımları ve Gömülü Tegsoft CRM Özellikleri İçin Entegrasyonlar
Omnichannel Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi, gömülü Tegsoft CRM ile kontak iletişimini yönetmenizi sağladığı gibi 3.parti Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yazılımınız için gelişmiş entegrasyon modellerini de içerir.
Tegsoft CRM müşterilerin aşağıdaki işlemleri yapmalarına olanak verir:
Entegre ve yapılandırılmış CRM
Arayan kimliği özelliği ile müşteri memnuniyetini arttırma fırsatı
Projeleri veya Müşterileri müşterileri gruplandırarak yönetme
Müşteri odaklı, özel karşılama ve kuyruk yönetimi (VIP Müşteri Özelliği)
Müşterinin arama geçmişine erişim
Müşteri için belirlenmiş aktiviteler oluşturma
Anket tanımlama ve yürütme
Omnichannel Çağrı Merkezi Temsilcisi Paketi ile sağladığımız özelliklerin yanı sıra; Tegsoft İletişim Platformu altyapısı ile aşağıdaki özellikleri de sağlıyoruz:
1 Müşteri Temsilcisi’nden 100’lercesine kolayca ölçekleme
Hızlı kuruluma
Uzaktan erişim ve yönetim seçenekleri
Omnichannel Müşteri Temsilcisi
- Tüm IP Aboneleri
- Mesajlaşma & Sosyal Medya
- Whatsapp Entegrasyonu
- Müşteri Temsilcisi Ekranı ve Kontrol Paneli
- Gömülü Webphone
- Gelişmiş Raporlama